Wednesday, December 24, 2008

Christmas Party



Astazi am fost invitat de niste prieteni la un Christmas Party. Pentru moment eram un pic cam nedumerit: ce fel de distractie in ajun de Craciun! Am mers, stiind ca acolo vor fi mai multi prieteni de-ai mei. M-am intilnit cu o parte din ei, pentru ca nu toti au venit. Oricum, am fost suficienti pentru a petrece eficient timpul impreuna. Am mincat cite ceva, am discutat, spus glume, intr-un cuvant- am socializat. Asta a reprezentat de fapt aceasta petrecere de Craciun.

Am observat ca foarte multi tineri obisnuiesc sa faca astfel de petreceri (Party-uri cum le zic ei). E o metoda buna de a te intilni cu prietenii la un suc. Iar cel mai important e ca fiecare si-a daruit cadouri de Craciun unul altuia. Am petrecum aproximativ 2 ore si ceva impreuna, dupa care am mers acasa. De fapt nimeni nu voia sa plece spre casa, pentru ca s-a inceput vacanta si fiecare vrea sa mai petreaca timpul cu prietenii, odata ce nu-s teme de acasa. A fost distractiv, sau "We had fun" cum se obisnuieste printre americani sa se zica. Si uite asa vin sarbatorile de iarna, cu mirosul lor specific, cu cadouri, cu surprize, cu mai multa credinta in suflet. Craciun fericit!!!

No comments: