Saturday, May 10, 2008

Zavoranca a facut primii 3.000 Euro din muzica

Cu toate ca si-a lansat albumul de mai bine de un an, Oana Zavoranu a sustinut primul ei concert la inceputul lunii, peste Ocean

Oana Zavoranu si-a facut, in sfarsit, debutul pe scena. La inceputul lunii mai, aceasta a sustinut primul ei concert, in cadrul unui eveniment organizat pentru romanii din New York, pe Boadway.
Desi spune ca a primit mai multe oferte sa cante in tara, pe care le-a deturnat declarand ca nu este pregatita inca, Oana a fost atrasa de mirajul marelui oras american.
"Cand am fost cu Pepe in vacanta in SUA, am facut o escala de o ora la New York. Cu greu ne-am abtinut sa nu iesim din aeroport. In momentul in care a venit propunerea de a canta in cadrul acestui eveniment, am acceptat fara sa clipesc. Era pretextul ideal sa vad New York-ul", ne-a marturisit Oana. Pentru aceasta mica escapada, bruneta s-a vazut nevoita sa calatoreasca singura-singurica dus-intors, dar, sustine ea, a meritat.
"Mi-am incarcat cardul si mi-am facut planuri de shopping. Din pacate, timpul a fost extrem de scurt. Am stat acolo doar doua zile. Intr-una, am facut probele de sunet, in alta am cantat." Sotia lui Pepe a facut un playback de opt piese, pentru care se pare ca a incasat 3.000 de euro. "Nu au existat conditii pentru live", sustine ea.


A spart 10.000 $ in patru ore

In secunda in care a iesit de pe scena, Oana Zavoranu a fugit la cumparaturi pe celebrul 5th Avenue, insa nu a avut timp sa cheltuiasca toti cei 20.000 $ alocati shoppingului.
"M-am invartit prin magazine vreo patru ore. Mi-ar fi trebuit vreo doua saptamani sa reusesc sa vad ceva, dar a trebuit sa plec la aeroport, sa ma intorc acasa. Asa ca nu am cheltuit decat 10.000 $. Mi-am cumparat o geanta si un lant de la Fendi si i-am luat lui Pepe pantofi si haine", ne-a povestit Oana.

Dupa Cancan.

No comments: