Saturday, May 17, 2008

Dan Bordeianu explică de ce a plecat de la Media PRO. Secretele telenovelelor

Pentru prima oară de la plecarea din trustul Media Pro, actorul Dan Bordeianu dezvăluie motivele care l-au făcut să renunţe la producţiile telenovelistice despre care recunoaşte că nu l-au îmbogăţit financiar.

Pentru prima oară de la plecarea din trustul Media Pro, actorul Dan Bordeianu dezvăluie motivele care l-au făcut să renunţe la producţiile telenovelistice despre care recunoaşte că nu l-au îmbogăţit financiar.
Actorul a acceptat să acorde un interviu în exclusivitate Danei Nălbaru pentru emisiunea „Vedetele se întreabă” de pe B1 TV. „Am obosit. Despre asta este vorba. În telenovele sau în televiziune, în orice proiect care are 200 de episoade. Eu am avut recordul de 32 de secvente înregistrate pe zi. Orice om de film care aude chestia asta e pe jos, râde sau plânge. Filmezi 10, 15, 20 de ore şi nu mai eşti capabil sa-ţi faci meseria de actor. Eu nu puteam să spun nu.”

Actorul spune că mediatizarea relaţiei cu Adela Popescu a dăunat

Tot în cadrul interviului, Dan Bordeianu a recunoscut că ultramediatizarea relaţiei cu Adela Popescu a dăunat mult iubirii dintre cei doi. „Da, a făcut mult rău, dar pe de altă parte, aia era situaţia. N-aveam forţa să facem altceva. Asta a fost să fie. Tocmai de aceea am hotărât că de acum încolo să nu mai fac niciun comentariu despre viaţa mea personală, în veci.” Referindu-se la articolele apărute de-a lungul timpului, actorul a spus că „nu m-a sunat niciun ziarist niciodată pentru că nu am avut o relaţie directă cu presa. Era un PR care se ocupa de mine. Când mă mai sună acum câte un ziarist, sunt emoţionat”.

No comments: