Tuesday, April 8, 2008

ARE AMBIŢIE - Giulia se împarte între radio, tv şi concerte


La doar 23 de ani, Giulia Georgiana Anghelescu (pe care mai toată lumea o ştie de Giulia – ex Candy) s-a “ajuns”. Este DJ la un post de radio foarte bine cotat şi de ieri a revenit pe micile ecrane cu o emisiune muzicală.

După lupte “seculare‘‘, care au durat cîţiva ani, Giulia Anghelescu a revenit pe micile ecrane, la Kiss TV, cu emisiunea “1 Artist 3 Hits‘‘. Un efort în plus zilnic pentru tînăra cîntăreaţă, dar care “merită, atît timp cît e făcut cu drag şi implicare‘‘. Asta în ciuda faptului că, în urma unui test de tipul “ce meserie ţi se potriveşte‘‘, trimis de un ascultător, Giuliei i-a rezultat că meseria ideală pentru ea este “şef de trîndăveală‘‘!!!

INFLUENŢĂ. He, heee, puţină trîndăveală nu i-ar fi prins rău nici ei, întrucît de trei ani, de cînd are emisiune la Kiss FM, nu a avut parte decît de o vacanţă, şi atunci sacrificată pentru găsirea unui nou concept de program. S-ar putea spune că au fost trei ani de sacrificiu, dar care au urcat-o într-un top de influenţă în materie de muzică difuzată în FM-ul românesc. “Mă mai întîlnesc cu colege şi colegi de breaslă muzicală pe la emisiuni de divertisment sau la concerte, în ţară. Mă iau, de departe: «Giulia, tu mai ai emisiunea la radio? N-aş putea veni şi eu să-mi prezint albumul nou?». Pe de o parte mă pufneşte rîsul de atîta «prietenie bruscă», pe de alta mă scuz că nu eu dictez ce piese intră în playlist şi că există o politică a radioului, căreia trebuie să mă conformez‘‘, povesteşte Giulia.

Şi, dacă tot veni vorba de o politică a radioului şi implicit de acţiunile derulate de acesta, merită povestit cum a căzut DJ-ul victimă kisslobiţilor. Într-o după-amiază, gaşca de băieţi cu peruci creţe negre i-a asaltat maşina, în parcarea unui hipermarket din Bucureşti. Unul din “agitatori‘‘ i-a băgat microfonul sub nas, instruind-o rapid cum să facă o dedicaţie la radio, ca un DJ de ocazie. Amuzată că băieţii nu o recunosc, Giulia şi-a înregistrat mesajul, mulţumind postului că îi dă ocazia să fie DJ pentru un minut, deşi ea este DJ în fiecare zi. Culmea, kisslobiţii nu au percutat, chiar lăudîndu-i dicţia şi spunîndu-i că are o voce foarte bună de radio!

PRIETENĂ CU FANII. După trei ani de FM, Giulia nu se vede renunţînd la radio prea curînd: “Sunt o persoană liniştită, dar ascultătorii au reuşit să mă facă să fiu mult mai relaxată în faţa microfonului. Am cîştigat în primul rînd mai multă încredere în mine şi poate lucrul cel mai de preţ: prietenia ascultătorilor mei. Iar aceasta se vede şi în momentul în care merg la concerte. Oamenii se simt mult mai apropiaţi de mine şi asta se datorează în mare măsură faptului că vorbim în fiecare seară, de luni pînă joi‘‘.

În televiziune nu e începătoare. Ne-o mai aducem aminte de la “Koolmea distracţiei‘‘. E novice în schimb în televiziunea muzicală. Ce o “îmbărbătează‘‘ este că i s-a cerut să fie la tv aşa cum e şi la radio. Ceea ce nu îi e prea greu. O regulă sigur va urma: să nu-şi difuzeze propriile piese în emisiunile sale, pentru că nu ar fi corect faţă de colegii de breaslă.

No comments: