Monday, March 10, 2008

Debutul meu in jurnalism

Mi-am petrecut copilaria acasa, alaturi de cei dragi si ma bucur de asta. Acum sunt un adolescent ca si toti ceilalti. Dar poate deosebit in unele cazuri... Mereu sunt preocupat de mine, de viitorul meu si de cei din jur. Zilele zboara, timpul trece si nu e zi din viata mea sa nu fi realizat ceva important. Daca n-as fi facut nimic, consideram ca acea zi e perduta. Din fire sunt vesel, optimist si foarte activ. Incerc intotdeauna sa profit de ocaziile ce-mi ofera ceva bun, ceva care sa ma stimuleze si sa-mi fie de ajutor. Am un spirit foarte curios care mereu doreste sa afle tot, sa-si faca noi relatii, noi cunostinte. Aceasta imi permite sa fiu inconjurat de oameni din anturajul meu, care sa posede aceleasi calitati, aceleasi orientari ca si mine. Ceea ce ma face cu adevarat sa ma simt util este voluntariatul. De mult timp practic aceasta "meserie" si am observat ca e o munca care ma face sa ma simt util societatii. A ajuta pe cineva, a face o bucurie cuiva este o caracteristica a mea insusita pe parcursul timpului, chiar si din munca de voluntariat. Intotdeauna am dorit si mai tind spre a fi permanent primul, practic nu suport concurenta, si aceasta survine ca un mijloc de a ma stimula sa muncesc mai mult, sa devin mai bun decit ceilalti. Concurenta ma face sa ma autoperfectionez. Consider ca e o calitate buna pe care mi-a insuflat-o Dumnezeu.

Viata este dura si de aceea trebuie sa muncim, sa luptam pentru personalitatea noastra. Chiar de la virsta adolescentii se poate pune o baza stabila a job-ului pe care-l vei avea. M-am convins de aceasta singur. Am inceput sa-mi construiesc de pe acum cariera si am ajuns anume acolo unde mi-am dorit ... la radio. De fapt vreau sa devin jurnalist si practic zi de zi ma preocupa acest gind. Totodata tind sa-mi perfectionez calitatile si aptitudinile necesare pentru aceasta. Mucesc zi de zi si nu-mi pare rau. Poate ca unii ar spune ca e ceva banal sa te implici in proiecte importante de pe acum - ca ai o viata inainte. De fapt, adevarul este ca niciodata nu stii ce-ti rezerva viitorul si ar fi mai bine sa te implici de pe acum pentru a te cunoaste pe tine insuti, de a-ti cunoaste aptitudinile si potentialul tau. Aceasta iti va dovedi daca esti sau nu capabil cu adevarat a infaptuiesti acel lucru.

De altfel, cu totii tindem spre o lume mai buna, spre un ideal care uneori este chiar foarte greu de gasit. Asa ca, daca ne vom uni fortele- vom reusi sa schimbam lumea.

No comments: