Wednesday, January 14, 2009

"American Idol" - un show de milioane de "tinere talente"

Stateam intr-o zi si ma gandeam ce show-uri interesante as putea urmari la televizor. Am deschis un website pentru programe si am deschis un top al celor mai populare si vizinate showuri de televiziune din America. Iata ca pe primul loc se afla "American Idol" difuzat de Canalul FOX. Si, spre surprinderea mea showul urma sa se inceapa pe 13 Ianuarie. Iata ca acesta a aparut exact la timp pentru ca din aceasta data se incepe sezonul 8 al showului. Idee nu aveam ce reprezinta acesta, pina la ora 20, cind a fost dat startul acetuia.

O contrutie si moderare a showului destul de buna am vazut. Prezentatorul emisiunii se afla pe o margine a Marelui Canion din Arizona, iar prima preselectie se afla in orasul Phoenix al aceluiasi stat. Showul a inceput cu prezentarea juriului, pe care asa si nu am inteles cum se numesc, cine sunt si de ce anume ei sunt. In fine!

Intra in camera de prezentare primul concurent. Un baiat cu un par infoiat de te luau fiorii. A inceput sa-si arate calitatile sale vocale, care i-au speriat pe juriu. Acesta a fost respins din concurs. Urmeaza altcineva care nu s-a prezentat mai de treaba decit precedentul concurent. Si tot asa au urmat niste concurenti de-ti era sila sa te uiti. Nu-mi vedea sa cred ce inculti pot sa aplice la un astfel de show tv unde se investesc bani multi. De fapt, scopul concursului este de a oferi celui mai bun participant posibilitatea de a merge la Hollywood si de a se lansa in lumea mondena a muzicii americane Holywoodiene. Iata ca doar citiva concurenti au fost acceptati in concurs, cei care si-au luat in serios treaba si aratindu-se prezentatbili si bine pregatiti.

Asta v-am zis asa, ca sa stiti ce a reprezentat preselectia. Ha! Uitasem sa zic ca bomba serii. Intra o concurenta in sala de prezentare si cei doi baieti din juriu au ramas cu gura cascata. Acesta a venit in fata juriului doar in chiloti si sutien. Baietii o intreaba daca se prezinta de fiecare data in asa fel la toate prezentarile sale, iar ea zice "Nu, doar pentru acest show, caci este unul special", la care cele doua domane din juriu se revolta de se ridica in picioare si incep a acuza de lispa de respect, de talent si cultura. Nu mai zic nimic, va las sa urmariti voi imaginile video chiar aici.

Cu alte cuvinte, nu m-am asteptat la un show de o astfel de anvergura, m-am speriat de prestatiile concurentilor.

No comments: