Friday, June 13, 2008

EURO 2008

Adrian Mutu regreta ratarea penaltiului cu Italia despre care spune ca ar fi putu sa duca Romania in sferturi.

"Imi pare rau pentru penaltiul ratat. Ar fi putut sa insemne calificarea din grupa pentru noi. Buffon m-a felicitat pentru gol la final, pentru ca i-am dat vreo patru-cinci goluri, iar eu l-am felicitat pentru penaltiul aparat, pentru ca suntem prieteni. L-am felicitat pe Buffon care a facut acea parada nu pentru ca e norocos ci pentru ca este foarte bun. Italia e mai puternica decat Franta. Impotriva unor echipe cu astfel de jucatori trebuie sa jucam astfel sau riscam sa pierdem", a spus Mutu dupa meci.
"Ultimul penalti ratat de mine la echipa naţionala a fost cel cu Franţa de la Paris (n.r. - amical Franta - Romania, scor 2-1, la 13 februarie 2002). Este al doilea penalti pe care il ratez la echipa naţionala. Am zis ca o sa dau tare pe mijloc, ca sigur va pleca pe un colt. Din pacate nu s-a dus unde doream eu si a scos-o cu sansa", a mai spus Mutu.

Selecţionerul Victor Piţurcă a declarat la conferinţa de presă că Italia a avut noroc în meciul cu România, terminat la egalitate 1-1.

"Dacă spun că Italia a avut noroc, cred că am dreptate. Faptul că Mutu a ratat de la 11 metri a ţinut de şansă. Cu toate acestea nu pot să îl condamn, i-am spus să tragă tare, dar a avut în faţă cel mai bun portar din lume. De fapt Buffon a salvat lovitura, nu a ratat Mutu. Nu pot să spun că îmi pare rău, decât poate că am luat gol uşor, de la Panucci" a concluzionat Piţurcă

No comments: