Wednesday, April 2, 2008

Primele poze cu Ana Violeta Banica


De peste trei luni, Andreea Marin si Stefan Banica jr fug de presa. Motivul: venirea pe lume a Anei Violeta, devenita, fara voia ei, cel mai vanat copil, pentru ca are parinti celebri.

Izolati de tot ce inseamna mondenitate, Andreea si Stefan si-au ferit micuta de aparatele foto ale presei... pana acum! De ieri aveti ocazia sa vedeti o multime de fotografii cu Ana Violeta in premiera si in exclusivitate in ultimul numar al revistei Viva! Dar nu numai atat! Revista Viva! a petrecut o zi in sanul familiei Banica, a redat atmosfera din casa si, prin interviul acordat de Andreea si Stefan, a pus punct multor speculatii referitoare la viata de familie a celor doua vedete.

Andreea Marin Banica a povestit in VIVA! cum a fost nasterea si cum s-a simtit cand a tinut-o pe Violeta pentru prima oara in brate: 'Durerea de dupa operatie? Cand Stefan mi-a pus-o in brate prima data pe pitica noastra, suferinta fizica a disparut ca prin minune. Nu-mi aduc aminte ce am spus printre lacrimi de bucurie... Stiu doar ca erau cei dragi in jurul patului si ca micuta a fost luata in brate dupa mine de Stefanel, fratiorul ei, cea mai frumoasa imagine pe care o pastreaza memoria mea'.

Zana a dezvaluit ca sotul ei a intrat cu ea in sala de operatie, inainte de nastere: 'Am vrut sa-l stiu tinandu-ma de mana pana voi adormi. Imi batea inima incredibil, desi sunt o fire puternica. Atunci cand m-am trezit, a fost primul chip pe care l-am vazut si prima atingere.'

Andreea a explicat si de ce nu a acceptat sa fie fotografiata pana acum micuta: 'In primul rand, pentru ca era prea mica si medicii ne-au spus sa o ferim de blituri macar pana la varsta de trei luni. In al doilea rand, pentru ca suntem de parere ca viata noastra de familie nu trebuie expusa excesiv, si asa se intampla destul, fara voia noastra si in mod eronat. E firesc sa vrem sa ne protejam copiii'.

No comments: