Saturday, March 15, 2008

Oana Zavoranu a incercat sa se sinucida

O ambulanta s-a deplasat de urgenta, vineri noaptea, la domiciliul sotilor Pascu, unde exista o "suspiciune de suicid" . Stenograma tentativei de sinucidere a Oanei Zavoranu. Ionut Pascu a sunat la numarul de urgenta 112 si a solicitat o ambulanta pentru sotia lui care a luat "doi pumni de pastile"

Vineri noaptea, la ora 02.44, la numarul de urgenta 112, s-a primit un apel prin care se solicita imediat o ambulanta. La capatul firului, un barbat cu voce ingrijorata si agitata s-a recomandat Ionut Pascu. "Va rog mult sa veniti repede, sotia mea, Oana, a luat doi pumni de pastile, distonocalm. E aproape lesinata."
Imediat, o salvare s-a pus in miscare si, in interval de 15 minute, a ajuns la domiciliul sotilor Pascu. Sursele noastre ne-au relatat ca Pepe i-a intampinat pe medici inca de la usa, spunandu-le ca s-a inselat. El a sustinut ca nu a fost vorba despre nicio pastila, ca doar asa a crezut pentru ca, prin casa, erau aruncate mai multe pastile de distonocalm. De altfel, nici personalul medical nu a anuntat ca ar fi constatat vreo intoxicare voluntara la sotia lui Pascu, ci doar o pierdere masiva de calciu. In urma apelului nu a fost nevoie ca femeia sa fie transportata la spital, doar i-a fost administrata o injectie si i s-a recomandat odihna, a mai spus sursa noastra.
Contactata de reporterii Cancan, Oana Zavoranu s-a aratat mirata de o asemenea "speculatie". "Eu sunt acum la munte. Ceva mai devreme m-a mai sunat si altcineva si m-a intrebat daca sunt bolnava, dar eu sunt bine-multumesc." Intrebata daca in noaptea de vineri spre sambata a avut nevoie de interventia salvarii, Oana a sustinut ca nu, nici vorba! "Sa fie clar! Nu am chemat ambulanta, nici eu, nici Pepe. Eu am fost vineri seara la Spitalul Polizu, dar nu pentru ca mi-ar fi fost rau. Am filmat un episod cu "Mondenii", in care eu sunt invitat special si joc rolul unei asistente. Pe urma am ajuns acasa si la ora doua noaptea dormeam", a sustinut Oana Zavoranu.

1 comment:

Anonymous said...

e nebuna asta...cand o vezi....face ceva iesit din comun